20 Temmuz 2012 Cuma

Arınmak

Kulağıma çalınan sesler var bugün ve sanki yüzyıllar ötesinden geliyor..Hammurabi Babilliler'e sesleniyor: 'Bir kimse bir eve girecek delik açarsa, o deliğin önünde ölümle cezalandırılır ve gömülür.' Ürperiyorum haliyle.Sonra başımı çeviriyorum Orta Doğu'ya; 'kısasa kısas' diye gürleyen bir adam hırsızlık yapanın elini kesiyor. Açık olan televizyonun sesiyle kendime geliyorum. Spiker bir yargılanmadan bahsediyor: 'Türk Ceza Kanunu'nun ... maddesine göre...'. İçim daralıyor, refleks hızıyla susturuyorum onu da.

Evet kalbim çok kırık ama bunlar çok acımasız cezalar diyorum kendi kendime.Zihnimde çatışan iki ses, sanki birbirlerini boğazlıyorlar. Biri 'çok haklısın' diğeri de 'kalbini kırdı' diyor. Boş duvarların halini hatrını bakışlarımla sorduktan sonra, gözüm kitaplığa ilişiyor. Bir kitap çağırıyor beni ve adeta 'İkra' diyor, 'cevabın burda..' Biraz bakındıktan sonra nöronlarıma kadar sarsılıyorum. 'Allah'ım, ümmetimi affet, çünkü onlar bilmiyorlar' diye bizim için dua ediyor Rahmet Peygamberi. Onun affediciliği ile akıp gidiyor satırlar.
Düğümlenen boğazımla yutkunma mücadelesi verirken, kalbimdeki kıymıkların çıktığını hissediyorum bir kez daha, bu defa iz bırakmadan... Kainattaki yerim minnacık bir sineğinki kadar etmezken, taşıdığım enaniyete tükürmek istiyorum, belki içimde bi yerdedir diye tükürüğümü yutuyorum:)

Hulasa; bu gece kalbimi, aklımı temizlemek istiyorum. Çünkü bu gece sahur var, Ramazan var, Hak'tan kullarına mağfiret var! Kimseye kin gütmemek, kusurları görmemek (elbette ki kendiminkiler müstesna), bağışlamak gönlümü yıkanları ki Rab da bağışlasın beni..O da bana tüm ışıkların karardığı günde adaletiyle değil rahmetiyle muamele etsin..

Katil Balina bu gece kendi içindeki 'kötüyü' katletmelerde..
Muhabbetle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder